Veľkolepá Óda na módu

Ešte ostalo zopár čriepok z toho rozbitého, Trenčína, mesta módy. Podľa mňa je to ten štvrtok, čo koná sa každý tretí rok na krásnom nádvorí Trenčianskeho hradu, tá fashion show, čo odohráva sa, keď slnko stratí dohľad nad Považím.
Fotografie nie sú ako od profesionálnej fotografky a nie je ich veľa a nezachytávajú všetky kolekcie (hanba mi!), ale aspoň niečo prinášam. Najskôr som sa pohodlne usadila kdesi za stĺp, kde som fotila akurát tak hlavy pred sebou a neskôr, asi v strede večera, som sa presunula dopredu, kde som šťastne fotila. Takže som zmeškala napríklad prekrásnu kolekciu Beaty Rajskej, Moniky Lacekovej či Petry Poórovej aj svojej bývalej pani učiteľky Petry Pršovej(buchla by som si hlavu o múr Trenčianskeho hradu najradšej). Ale tu je aspoň minimálny výcuc, ktorý vám snáď zachutí tak, ako mne ten podarený štvrtkový večer.


Dôvtipné envelopky veľmi potešili môj zrak vo chvíľach ženskej zahalenosti. 



Pavel Berky. Najskôr zahral na nežnú strunu a potom ženy zmenil na dračice. 








Marcel Holubec W. Novátorský prístup k éterizmu?...nežný púčik čo vykvitne v rebelský kvet. 




Jana Kuzmová. Rafinované šantenie transparentných padavých materiálov ako stvorené na leto. 




Lukáš Kimlička.  Jeho Flower Power nabrala novú dimenziu. Ženské strihy na ktorých si zahral svoje predstavenie psychedelický modernizmus. 


A tu ich máme! Heroes of eve. (sprava) Lukáš Kimlička, Jana Kuzmová, Marcel Holubec W., Petra Poórová, Pavel Berky, Petra Pršová, Veronika Kostková a Monika Laceková.


Moja maličkosť s mojou bývalou spolužiačkou Moni ♥


Už pri tretej kolekcii ma ruky štípali od tlieskania!


Teším sa o tri roky. Dovtedy:
- naučiť sa fotiť módne prehliadky
- vtrieť sa s foťákom hneď dopredu
- pripraviť si pamäťovku!!! :-)

Komentáre

  1. krásne fotky! vždy to vieš tak úžasne opísať.. určite to bolo super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super fotky :3 musel to byť úžasný zážizok. A tie šaty ti veľmi pristanú :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky